tirsdag 10. februar 2015

EFIT 9. februar 2015



Da har det vært en ny runde med Ett Foto i Timmen, hvor jeg deler med deg et bilde fra hver time gjennom en hel dag. Det samme gjør mange andre i Sverige og Norge. Datoene er satt på forhånd. Du kan lese mer om utfordringen her.

Her kommer min dag, som vanlig en temmelig ordinær dag.

Kl. 08.24 - Det er ikke alle som er klare til å våkne om morgenen...

Kl. 09.29 - Linnea er nystelt og klar for å komme ut.

Men først må denne flishaugen bli representabel!

Kl. 10.17 - Dårlig matlyst fører til mammas hjemmelagede boller til
frokost. Kanskje ikke så sunt, men veldig godt.

Kl. 11.25 - Et behov for hjernedøv underholdning gjorde at
jeg begynte å se filmen Street Dance. Fikk akkurat det jeg
ba om, i tillegg til kul musikk.

Kl. 12.17 - Filmen er straks ferdig, og akk så hjernedødt... Den inneholdt
alt en dansefilm burde, men hadde også bare brukbar dans, dårlig
(ihjelkopiert) plott og elendige skuespillere. Selvsagt avsluttes
filmen med et kyss! *Naaaw* Ble litt tetrisspilling underveis...

Kl. 13.32 - Middagen hentet opp til tining.

Kl. 14.16 - På vei for å kjøpe litt pellets til hestene.
Passerer her Jarlsberg Hovedgård.

Kl. 15.16 - Noen ganger er det lov å skjemme bort barnet midt i
uka, men selvsagt på betingelse om at mor måtte hjelpe
til med å spise...

Kl. 16.33 - Samboer sørger for neste års vedfyring.

Kl. 17.40 - Middagen er over, øynene var litt større enn magen...

Kl. 18.27 - Min datter og jeg er klare til å dra en tur til byen, og
det er selvsagt logisk å ta bilde av den fine buketten jeg fikk av
min kjæreste på morsdagen i går...

Kl. 19.17 - Det er karnevalstid og vi er på jakt etter tiara
til prinsessen.

Kl. 20.17 - Det ble sunn kveldsmat også. En aldri så liten smekk på
lanken! Etter tining i mikrobølgeovnen ble de raskt varme og gode.

Kl. 21.25 - Leggetid, apekatten Stiva passer
på at tannpussen går rett for seg.

Kl. 22.16 - Ferdig med lesing på senga. Spennende kidnappingsak
gjorde at det ble hele 1 1/2 kapitler før mor ble for trøtt til å
fortsette. Dette var en av mine første Penny-bøker. Den var nok mer
spennende den gangen jeg var 11 år...

Kl. 22.56 - Jeg sovnet sammen med min datter og våknet nå.

Kl. 23.21 - Kveldsmat. Jeg har lagt meg til en håpløs uvane, men
jeg orker rett og slett bare ikke å spise den siste skorpebiten av
brødskiva! Den blir så trist uten pålegg.

2 kommentarer:

  1. Så fin dag du har hatt, og Pennyboken var en av mine favoritter også. Så gøy med et lite gjensyn. Jeg hadde også planer om å være med på EFITen i går, men siden influensaen har gjort sitt inntog i huset hadde jeg bare ikke krefter til å ta bilder hver eneste time. Heldigvis er formen bedre i dag :) Håper dagen din i dag blir like fin :)

    SvarSlett
  2. Hej från Sverige! Så roligt att få vara med på en norsk Efit-dag!
    inte visste jag att det var Morsdag i februari. Här har vi det sista söndagen i maj!
    Ha de

    SvarSlett

Populære innlegg