søndag 28. september 2014

EFIT 28. september 2014


En ny og vanlig dag har opprunnet. Som vanlig så står hus- og stallarbeid øverst på lista. Det er Ett Foto i Timmen - EFIT. Følg min søndag!

07.50: Klokken er altfor mye og jeg våkner opp alene.
Jegeren har dratt avsted for å prøve lykken på elgjakta.

08.50: Bort med møkka!

09.50: For så å fylle på mer høy så hestene kan
produsere mer møkk...

10.50: Endelig tid til litt frokost, eller skal jeg kanskje kalle
det brunch?

11.50: Strikke teppe.

12.50: Blogge litt

13.50: Eh..ja... Klokken slår ti på to, og jeg måtte visst
på do...

14.50: Jeg finner ut at jeg vil lage plommesaft, men
hvor ble det av den gode oppskriften jeg brukte sist tro?

15.50: Hestene må få litt rent og nytt vann.

16.50: Bort med den møkkete flisa, noe som har vært
ganske utfordrende denne helga. Med all vinden vi har
hatt, kommer nemlig flisa flyvende opp igjen når
jeg forsøker å få den ned i kjelleren...

17.50: Saga-mor skal stelles og trenes.

18.50: Litt longering på jordet. En begynner så smått
og se litt fremgang. Små babyskritt i riktig retning.

19.50: Jegeren har kommet hjem, uten elg. Det ble sen
middag i dag, spagetti og kjøttsaus valgte barna.

20.50: Det fine med nett-TV er at man kan se det man vil,
når man vil. Jeg rakk ikke se Side om side i går, så da tar
vi det nå. Jegeren brakte som sagt ikke med seg elg
hjem, men sjokolade hadde han med seg...

21.50: Da var planen å vise hvor flink Linnea har blitt til å
finne veien inn selv. Men ikke i dag nei, i dag skulle hun
på stallekspedisjon. Testet ut boksen til Saga først,
den inneholdt ikke noe spennende mat, så da fant hun
tilslutt veien inn på sitt eget rom...

22.50: Frekja har akkurat oppdaget hvor flink Jessica
er til å vaske og hvor deilig det er å få slikket ørene rene!
Så nå hinter hun stadigvekk til Jessica for å få en skikkelig
rottisvask.

1 kommentar:

  1. Så fine bilder!
    Jeg hadde hest en gang i tiden og bodde på en gård. Det er rart hvordan en både minnes lyder og lukter når en ser slike vanlige ting på bilder :-)

    SvarSlett

Populære innlegg