onsdag 1. mai 2013

Hvorfor sette seg enkle og realistiske mål, når man kan lage de uoverkommelige?

Denne måneden vi nå går inn i, tenkte jeg at jeg skulle legge bøkene jeg planla å lese i mai, i en haug... Der inngår må lese, bør lese og vil lese. Den stabelen ble ikke så veldig liten, hele 11 bøker! Jeg har vel aldri lest flere enn 8 uker i månenden tror jeg... Jeg forsøker optimistisk å trøste meg selv med at enkelte av bøkene kommer til å veldig raskt. Leseplanene mine ser slik ut:











Det skal bli spennende å se om jeg klarer dette! Det blir nok et studie i selvdisiplin...

2 kommentarer:

  1. Jeg har troen på deg, dette klarer du fint:) De to øverste kan du bare glede deg til,ellers så har jeg ikke hørt om de andre med unntak av den nest nederste,Nytt liv i east end. Lykke til og jeg heier på deg!

    SvarSlett
  2. Eg har og planer om å lese både Ove-boka og Röda rummet. Den siste har eg hatt i bokhylla i årevis, så det er veldig på tide å få lese ho nå, passa bra med lesesirkelen til Line, då.

    SvarSlett

Populære innlegg