mandag 24. desember 2012

God jul!

Da er det på tide å ønske alle en riktig god jul! Jeg har ikke planlagt noen bloggferie, da jeg har flere innlegg på lur til dere... Men julaften blir helt bloggefri, det kan jeg garantere. Så med det sier boknissene mine og jeg GOD JUL, håper det er mange, harde firkanter under trærne deres!

Disse to karene har plassert seg på de neste bøkene jeg skal lese. Den ene har lagt
fra seg boken sin, mens kameraten leser høyt for han fra Harry Potter.

Denne karen tester ut hvorfor Knausgård er så populær, Min kamp 1 er tydeligvis
et velfungerende underlag å lese på.

Storebroren derimot er i et litt mer dystopisk humør...

Denne nissen proklamerer dikt utenfor sitt nye hus...

...mens nissefar forsøker å fylle den allerede overfylte bokhyllen min med flere bøker.

Noen forlenger livet med en god latter sammen morsomme vampyrer.

Ungnissen koser seg med litt fantasy.

8 kommentarer:

  1. Så utrolig søte boknisser! God jul!

    SvarSlett
  2. Fantastiske boknisser :-) God Jul til deg også! Kos deg masse!

    SvarSlett
    Svar
    1. God jul til deg også! Nille hadde alle disse fantastiske nissene, unntatt den siste. Du kan si at jeg satt nisse-shoppe-rekord! :P He he

      Slett
  3. Hm, dette innlegget ditt har jeg allerede lest, og det forundret meg at det ikke var noen kommentar fra meg! Jeg var nemlig helt sikker på at jeg hadde lagt igjen en bemerkning, for jeg synes nissene er så flotte :)

    SvarSlett
  4. God jul til deg og nissene også!

    SvarSlett
  5. En forsinket julehilsen til deg og!
    Jeg syntes nissene dine var så fine. Jeg tror ikke jeg har sett noen med bøker før, så til neste jul må jeg lete etter det!
    Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg har lett etter slike nisser et par år, og fant en hos Ark (ungnissen) og resten hos Nille i år :)

      Slett

Populære innlegg