lørdag 6. oktober 2012

EFIT 3. oktober 2012

Da var det dags for EFIT igjen, et foto i timen. Her er min dag.Ikke spennende på noen måte, en ekte dagen-etter-ferie-derpå-dag.

Kl. 09.00 - Våkner opp til regn og trist vær (og vinduer som bør vaskes en annen dag).
Vi hadde planlagt en lang tur, men det ser ikke lovende ut.

Kl. 10:01 - Da er det bedre å kose på sofaen!
KL. 11:00 - Kosing kan selvsagt kombineres med litt lesing.

Kl. 12:05 - 5 minutter forsinket til møte, men et bilde rekker man jo.
Bildet kalles "Fontener i regn".
Kl. 13:02 - Da jeg kommer ut igjen, så ligger det 3 stykk pelsballer og sover så søtt
i bilen. Jeg lister meg så stilt på tå for å få tatt et (dårlig) bilde av dem.
Kl. 14:01 - På en ekte høst- og blåsbortdag er det å spille spill en god løsning.
Noen smugspiste litt sjokolade også, avslørt på kamera!
Kl. 14:58 - Vi jakter fortsatt på den forsvunne diamant...
Kl. 16:00 - Litt hundetrening må til. Selvkontrollen begynner å bli bedre!

Kl. 17:00 - Middagen tines...

Kl. 18:00 - En pause på youtube!
Kl. 19:03 - Lilletrollet spiller et av sine favorittspill.

Kl. 20:00 - Sulten! Kan noen miste litt mat til meg?

Kl. 21.00 - Jeg ser reprisen av Stjernekamp på nett-TV
Kl. 22:00 - En kopp solbærtoddy slår ikke feil når man er forkjølet.
Kl. 23:00 - Lilletulle får ligge på sofaen i natt da vi glemte madrassen til sengen
hennes hos bestemor. Hva er vel vakrere enn hånden til et barn som sover?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg