mandag 24. september 2012

En smakebit på en søndag: Shadowfever av Karen Marie Moning


Akkurat nå er jeg oppslukt av Fever-serien til Karen Marie Moning og jeg snart ferdig med siste bok! Spenningen er til å ta og føle på, men jeg får dele en liten smakebit med dere før jeg dykker ned i slutten og forhåpentligvis noen endelige svar. Smakebiten er fra side 409.
I joined Barrons at the edge of the mirror, trying not to stare, bur gorgeous naked men are gorgeous naked men.
Jeg gleder meg til jeg er ferdig og kan dele noen av mine tanker med dere om denne spennende serien! For den som er lei at nesten alle fantasy-bøker skrives etter samme oppskriften, så er denne serien et 'must'.

For flere smakebiter og regler for å delta, ta en tur innom bloggen Flukten fra virkeligheten.

4 kommentarer:

  1. Någon gång ska jag ta mig an en fantasybok på engelska, det finns ju så många då, men det är ju så många andra böcker som också vill läsas :)

    SvarSlett
  2. Likte smakebiten:) Virker som en spennende serie, hørt mye om den:)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å lese disse bøkene en dag, liker å høre de er gode, da skal jeg virkelig kose meg med de:) Takk for smakebiten:)

    SvarSlett
  4. Denne serien virker jo bare kjempespennende! Og fantasy er en av mine favorittsjangre, så takk for tips :)

    SvarSlett

Populære innlegg