tirsdag 8. mai 2012

EFIT 8. mai 2012

Et foto i timen, EFIT, tirsdag 8. mai. Dagen ble ikke helt som planlagt, siden jeg begynte å lese istedenfor endel andre ting som jeg egentlig skulle gjøre...

Kl. 07.30, og du tenker vel: Hva i huleste har hun tatt bilde av nå?
Svaret er følgende - Etter å ha lett etter fotoapparatet siden fredag fant jeg det under
disse klistremerkene, på kjøkkenbenken hvor jeg hadde kikket sikkert 100 ganger.
Slemme Barbie...
Kl. 08.30 - Barn levert på skolen, og det er på tiden med frokost for mor
(og litt dessert i form av en sjokoladebit og go'bok).

Kl. 09.30 - Man leser fortsatt...
kl. 10.30 - Snakker med mamma i telefonen...

Kl. 11.30 - Leser fortsatt, så  da kan jeg like gjerne vise hvordan jeg forsøker
å holde styr på når bildene skal tas...
Kl. 12.30 - Endelig klart å rive meg løs fra boka, og Frekja har stjålet plassen min...


Kl. 13.30 - Jeg holder på å organiserer litt på Goodreads og blir litt oppgitt over
alle ufullførte og påbegynte bøkene jeg har liggende...
Kl. 14.30 - På tide å trene Ellie!

Så skulle det vært et "ute å kjører bil"-bilde her, men noen (trenger ikke å nevne navn) fikk litt dårlig tid fordi hun bruker dobbelt så lang tid om dagen, siden veien er stengt her...

Kl. 16.30 - Posten er hentet og passet er kommet! Nå er alt klart for tur til Østerrike!
Kl. 17.30 - Alt er pakket og klart for tur til Kongsberg hvor jeg skal instruere litt
freestyle. Bakluka har selvsagt gått i stykker, og da må man improvisere med en
planke, aka en fottarget for de som er inne i den terminologien...
Kl. 18.30 - On the Road... Siden man ikke hadde barnevakt og jentungen heller ville
"feire dugnad" på skolen, måtte jeg ty til bestikkelser. Det skal sies at dette gjøres
sjeldent, men noen ganger er det innmari praktisk... Noen synes også at de skulle
bli bestukket. Jeg vet, det var blodig urettferdig Iko!
Kl. 19.30 - Vigdis og Buster trener og begynner å bli riktig så flinke!
Kl. 20.30 - Iko får også være med litt (selv om han ikke er helt sikker på hva han
driver med her...) Treningen er over og vi skal hjem i regnet (ja, de hvite flekkene
på bildet er regn)
Kl. 21.30 - Beklager dårlig bilde. Hvittingfoss by night...

Kl. 22.30 - De gale har det godt, Ellie er meldt på sitt første freestylestevne i
Sandefjord i juni...
 God natt!


1 kommentar:

Populære innlegg