søndag 22. april 2012

EFIT 24. april 2012

Endelig har jeg klart to ting. Ta bilder og legge de ut! EFIT betyr for de som ikke vet det, ett foto i timen. Desverre ble min dag litt amputert et par ganger, men noen bilder ble det jo.

Kl. 00.15: Når trollmor har lagt sitt prikkete barn...

Kl. 01.00: Jeg leser ferdig Lahlums Menneskefluer mens Ellie sover sin
bedårende skjønnhetssøvn (det er ikke bare barn som er søte når de sover).

Kl.08.00: Morgenen begynner på en helt normal måte? Vaske badet tidlig en lørdags
morgen er vel noe alle gjøre, eller?

Kl. 09.00: Frokost (biola med frokostblanding og bær) og en ny bok påbegynnes.

Kl. 10.00: På tide å ta opp litt mer hundemat for opptining.

KL 11.00: Så var det den oppvasken da... Alltid like spennende.
Kl. 12.00: Mammas lille hjelper som akkurat har pakket inn bursdagsgave.
 Her ble det en del timers glippe. Glemte helt å ta bilder, da tiden fløy fra oss, datteren ble i hui og hast levert i bursdag og vi hadde møte her hjemme hvor vi bestemte hvem som får være med på landslaget i kreativ lydighet. En litt forklarende filmsnutt om hva kreativ lydighet (her freestyle), som en beklagelse for bildene som ble glemt...

Dette er Salla Haavisto og hunden Lime fra Finland i nordisk mesterskap 2011.

Kl. 17.00: Endelig senker roen seg, middagsrester blir spist og linselusa har lang nese...
Som den multitasker man er, noterer jeg også ideer for første landslagssamling...

Kl. 18.00: Middagshvil er obligatorisk for den eldre garde...

Kl. 19.00: Siden TV'en ikke vil gi meg signaler ser jeg nyhetene på PC istedet.

Kl. 20:00: Et slag med vri åtter er akkurat tapt...
 Så kom Ole Lukkøye på besøk og et par timer ble tilbrakt i drømmeland...

Kl. 23:00: Kvelden avsluttes med litt sjokolade, jeg kikker på Eirins EFIT og
forbereder meg på å skrive meg til de som har blitt tatt ut på landslaget.
Bokbunken i bakgrunnen er bøker som skulle vært blogget om. Den har vokst litt i
det siste desverre! Her må det skjerpes inn!

5 kommentarer:

  1. 1 hundemat ala vom er mega ekkelt!!
    2 Den Envy boka di , er den om de vampyrene?

    takk for den titt!

    SvarSlett
    Svar
    1. 1. Hundene mine er IKKE enige med deg.
      2. Envy er om bok nummer tre i serien med falne engler.

      Slett
  2. Artig med dagens bilder. Nabohunden her er også Dalmantiner, bestekompis med mine jenter. Ja, vom & Hundemat er bra saker, har nettopp hentet en ny ladning, så nå er frysa full. Ha en fin daq, her er det gråvær men blir vel tur allikevel :))

    SvarSlett
  3. Kikar in på din EFIT. Cirkeln vill jag också läsa.

    SvarSlett
  4. Tittade in på din dag, tack!

    SvarSlett

Populære innlegg