mandag 19. september 2011

Leseplaner uke 38


Hodet mitt er fullt! Hjernen min jobber på overtid. Det er så mye som skal organiseres og ordnes og fikses og... Ja, dere skjønner helt sikkert tegningen. Dessverre så har jeg en aldri så liten designerfeil. Jeg er nemlig ikke født med gode evner innen multitasking, og hodeløs høne-løping kan fort bli en god betegnelse på meg når det blir mye. Når det blir mye annet, rekker jeg ikke å være husmor. Når det blir rotete, klarer jeg ikke å sette meg ned og nyte lesingen. Dermed blir det lite bøker på meg om dagen, og de jeg har lest, er slike som går raskt... Hva skjer så? Joda, oppe i alt som må gjøres, sitter jeg plutselig med flere bøker som leses denne uken. Det er pensum, lesesirkel og bokbloggturné som må til pers, og jeg har fortsatt ting som skal organiseres, hus som må ryddes ... ja, kan jeg få lov til å hyle nå? Jeg har forresten glemt et av universets teite lover: Når du har for mye å gjøre, er du garantert syke barn i tillegg, slik at du virkelig kan få presset deg litt lenger. Latskap er for de late... Bare så synd for meg at jeg er en anelse lat! Men, det er bare å gå på med krum nakke, tiden vil vise hvor mye på trynet jeg går mot slutten av uken.


Leste bøker forrige uke 
Divided City av Theresa Breslin
Farlige bevis av Tess Gerritsen

Anmeldelser skrevet
Ingen, men de kommer nå, hvert øyeblikk, tror jeg, kanskje...

Leser nå
Tordengudens sønn av Arto Paasilinna

Skal lese denne uken

Kjøpt

Lagt til på ønskelisten




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg