fredag 30. september 2011

Bok på film: Premiere på The Rum Diary


Denne skulle gentlig vært lagt ut på onsdag, men her er tiden litt i knappeste laget om dagen, så da får det bli i dag istedet...


I bokhyllen min ligger denne boken og venter på meg. Jeg skulle egentlig ha lest den forrige uke, men tiden er dessverre ikke på min side om dagen! Så dette blir høstferielesing for meg ser det ut til. Hunter S. Thompson er forfatteren bak boken Fear and Loathin in Las Vegas, filmatisert med Johnny Depp i hovedrollen. Jeg har sett halve filmen, og det er den eneste filmen med Johnny Depp jeg ikke har klart å fullføre, den var bare helt merkelig! En eneste lang syretripp (det er iallefall det jeg husker fra den).

Så da blir det spennende å se hva Johnny Depp har å by i helgens premiere i The Rum Diary! I følge traileren virker det ganske sprøtt og hysterisk, og jeg kommer rett og slett ikke over hvor ung Depp ser ut i denne filmen, han er jo tross alt 48 år gammel!



Både bok og film står på min plakat i ferien. Jeg er temmelig stor fan av Johnny depp som skuespiller, og det er alltid interessant å se hvordan han tolker alle de forskjellige rollene. Derfor må den filmen sees. Det ser ikke ut til at den er satt opp overalt, rundt meg er den satt opp på en av tre kinoer. På hjemmesiden til nevnte kino er det heller sparsomt med informasjon. Så det kan virke som om dette ikke er en storsatsning og heller en litt smalere film? Men etter en ny titt på hjemmesiden er jeg plutselig litt usikker på om de har gitt meg falske forhåpninger? For ikke står den blant premierefilmene, og ikke virker det som om de er interessert i at noen skal bestille billetter... Tiden får vel vise om de vil at jeg skal se den nå eller ikke? En mail til kinoen kommer forhåpentligvis til å gi meg noen svar...

Oppdatering: Da har jeg fått svar på mail fra Kilden Kino i Tønsberg: Filmen har fått ny premieredato, men de har glemt å endre den på siden sin... Ny dato er 25. november! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg