søndag 19. juni 2011

En smakebit på en søndag: A Visit from the Goon Squad av Jennifer Egan

Jeg leser for øyeblikket A Visit from the Goon Squad av Jennifer Egan, i forbindelse med Goodreads Book Club. Jeg har ikke kommet så langt, og det lille jeg har kommet har gått veldig stykkevis og delt (travle dager akkurat nå), så foreløpig har jeg ingen formening om boken. Her er iallefall smakebiten, fra side 18.
"There was a pause, during which Sasha was keenly aware of Coz behind her, waiting. She wanted badly to please him, to say something like It was a turning point; everything feels different know, or I called Lizzie and we made up finally, or I've picked up the harp again, or just I'm changing I'm changing I'm changing: I've changed! Redemption, transformation - God how she wanted these things. Every day, every minute. Didn't everyone?"

Vil du lese flere smakebiter eller kanskje delta selv, ta en tur innom Ladybugs blogg, Flukten fra virkeligheten, du også!

1 kommentar:

  1. Det var ett spennende utdrag. Jeg likte spesielt setningen: Redemption, transformation - God how she wanted these things.

    Ser frem til å lese din anmeldelse av denne boken!

    SvarSlett

Populære innlegg