søndag 12. juni 2011

En smakebit på en søndag: "Reisen hjem" av Lori Lansens

Denne uken leser jeg en utrolig sterk og vakker bok ved som bærer tittelen "Reisen hjem". Det ser ut til at boken seiler pent inn på favorittlisten min.

"Papsen sa at det var helt i orden, for fra naturens hånd var kanadiere mer uvitende enn amerikanere. Men, sa han som en påminnelse til Addy, hun måtte alltid være stolt av at det aldri hadde vært slaveri i Canada, mens amerikanerne hadde måttet kjempe en skammelig krig om det."
Vil du lese flere smakebiter, eller delta selv? Ta en tur innom bloggen til Ladybug.

5 kommentarer:

  1. Ja denne boken er nydelig. Forstår utmerket godt hvorfor den ligger på toppen av bestselgerlistene. Gleder meg til din anmeldelse også.

    SvarSlett
  2. Det var nok en tanke fra en annen tid tror jeg :) Takk for smakebiten, gleder meg til å høre både Bokelskerinnen og dine tanker om boken.

    SvarSlett
  3. Jeg likte fremsiden på denne :-) Den står på min "skal-lese" liste, men må nok bli en bok jeg koser meg med i ferien :-)

    SvarSlett
  4. Artig når flere legger ut samme bok som sin smakebit, og skryter av den. Vil også lese denne:)

    SvarSlett
  5. Fin smakebit, høres ut som en interessant bok.

    SvarSlett

Populære innlegg