mandag 13. juni 2011

EFIT 12/6-2011

EFIT - Ett Foto I Timmen. Her er min søndag, time for time.













Endelig hjemme! Det ble mange timer bak rattet (hele 5 stykk), og takket være en meget god lydbok kom jeg meg helskinnet hjem fra Tretten i Gudbrandsdalen. Det var kanskje ikke den beste helgen å reise dit med tanke på flom, men siden vi var så langt sør ble det bare en omkjøring med vakker utsikt:












Nei!!! Altfor tidlig!!!! God natt!
















Endelig våken og jeg prøver å føle seg som et levende menneske takket være en god bok...
















Endelig har småfrøkna våknet og vi starter hennes morgen med å prate om blodårer i hendene våre (pinsens samtaleemne tydeligvis).


















Her i huset kjører vi tortur kombinert med underholdning... Frysing av fotvorte på seksåring er ikke min form for moro iallefall, men etter 45 minutter klarte vi det, og betalingen til barnet ble en hel pose med Fox...














Litt forsinket pga. tidligere torturrunde, på vei til freestyletrening med hund og barn bak i bilen...



















Holly trener hopp over armer...



















Min datter trener med hunden vår :)













Når slitne barn ikke helt klarer å bli helt enige med verden, synes Frekja at dette er det beste stedet og være...














Og når slitne mødre skal lage middag, ender det opp med rester i microen...



















Er det dette man kaller blinkskudd? Hva skjer egentlig her tro? Er det en streng beskjed om at man ikke skal bruke tiden på bøker tru? Er det ei som gjerne vil ha oppmerksomheten? Eller er det en pittbullapphund!?! (Svaret er rett og slett så kjedelig at jeg ikke gidder å komme med fasiten).












Middagstid for firbente. Jeg mistenker at Ikos gretne blikk er rettet mot meg og min irriterende blitz... Man blender ikke eldre herrer under middagen!

















Dette er et forsøk på å ta et bilde av vinden som blåser...
(Kl. 20.00 var jeg mer enn opptatt med å legge ei som ikke ville sove, så det ble ikke noe foto).



















På tide å lese litt til... Reisen hjem av Lori Lansens.


















Litt overtrøtt og rastløs, så jeg endte opp med å blogge om en tidligere lest bok.

















Nattmat...


Neste EFIT-dag er 21. juni.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg