torsdag 26. mai 2011

Fra A-Å - #J

Denne uken er det tid for min favorittbok på J. Det er ikke så lenge siden jeg leste boken Jeg fatter ikke hvordan hun får det til av Allison Pearson, og den blir favoritten denne gangen. Boken handler om karrierekvinnen som gjerne vil være god mor, husmor, kone osv. på en gang. Selv om jeg aldri har forsøkt meg på den kombinasjonen, så kan jeg kjenne meg igjen i mange ting, og jeg anbefaler boken varmt. Anmeldelsen min kan du lese her.

Vil du lese om flere favoritter på J, eller være med selv, ta en tur innom Anettes Bokboble.

2 kommentarer:

  1. Denne boken har jeg ikke hørt om før. men det å prøve å klare alt på en gang er en kjent problemstilling :-) Nå er jeg heldigvis forbi den travleste fasen, men det er likevel kjekt å lese om noe en kan kjenne seg igjen i :-)

    Ha en riktig fin torsdag!

    SvarSlett
  2. Har ikke hørt om den boka, høres fin ut:)

    SvarSlett

Populære innlegg