mandag 25. april 2011

Fra ønskelisten: Darkest Powers Trilogy av Kelley Armstrong

Denne gangen vil jeg forhøre meg om serien Darkest Powers Trilogy av Kelley Armstrong. Det har seg slik at jeg ofte fører opp endel bøker på ønskelisten min etter at jeg har sett en eller annen skrive om boken, men så husker jeg ikke helt i ettertid HVORFOR jeg har gjort det... Men jeg mener å erindre noe om at jeg ble fascinert av historien, og at flere synes den er bra?

Har du lest denne serien? Skiller historien seg fra andre bøker i samme sjanger? Hvordan er bøkene skrevet? Er det mye repetisjon og enkelt språk, eller er det interessant? Det viktigste er vel egentlig om hele serien er verdt å lese. Det er veldig irriterende om man starter på en seire, bare for å finne ut at fortsettelsen er heller dårlig.


Legg gjerne igjen en link hvis du har skrevet en anmeldelse av boken.

2 kommentarer:

  1. Hei,
    jeg har lest de to første bøkene i denne trilogien. Den første likte jeg veldig godt, den andre... jeg ble veldig skuffet fordi jeg hadde så store forventninger til den. Den siste boka ligger fremdeles i bokhylla - den skal leses etterhvert :-) Linker til begge omtalene mine :-)

    SvarSlett
  2. Jeg tror jeg må skrive en kommentar for hver link... håper du har hatt en flott påske :-)

    SvarSlett

Populære innlegg